Ποιοι Είμαστε

Η εταιρία LIGHTSTORE Αφοι Πορλίγκη Ο.Ε. ιδρύθηκε το 2012 στον Βόλο και δραστηριοποιείται από τότε στην  ευρύτερη περιοχή του νομού Μαγνησίας .

Από το ξεκίνημά της έως και σήμερα, το κύριο αντικείμενο των εργασιών της έχει να κάνει με την εμπορία ηλεκτρολογικού εξοπλισμού, οικιακών φωτιστικών, επαγγελματικών φωτιστικών, με ειδικούς λαμπτήρες και τα όργανα λειτουργίας για τον ειδικό φωτισμό κτηρίων και επαγγελματικών χώρων
και  τεχνολογία φωτισμού LED

Με εφόδιο την εμπειρία αλλά και την προσπάθεια για συνεχή εξέλιξη μπορεί πλέον να μελετά, να προτείνει και να εγκαθιστά τα προϊόντα που εμπορεύεται στις σύγχρονες κατασκευές, όπως κατοικίες και επαγγελματικοί χώροι.

Η μεγάλη γκάμα προϊόντων, καθώς επίσης και η μοναδική ποιότητα των προϊόντων, ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των αγοραστών.

Προσπαθώντας, επίσης, να βελτιώνει συνεχώς τις υπηρεσίες και την γκάμα των προϊόντων της, η LIGHTSTORE συνεργάζεται στενά με τους επαγγελματίες του χώρου όπως ηλεκτρολόγους, μηχανικούς, αρχιτέκτονες, σχεδιαστές, κτλ.

Η φιλοσοφία της εταιρείας

Η πολιτική της εταιρείας βασίζεται πάνω απ’ όλα στη συνέπεια, την επιμονή, και την λεπτομέρεια και έχει σαν στόχο το τελειότερο λειτουργικό και αισθητικό αποτέλεσμα.

Κύριο μέλημα της LIGHTSTORE είναι η παροχή υψηλού επιπέδου ολοκληρωμένων λύσεων στους πελάτες της.                                 

Έτσι προσπαθεί να ανεβάζει καθημερινά τον πήχη της ποιότητας των προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών της, έτσι ώστε να ικανοποιήσει και τον ποιο απαιτητικό από αυτούς.

Σήμερα ξεχωρίζει στον χώρο του επαγγελματία αλλά και του ιδιώτη διότι διαθέτει μεγάλη γκάμα προϊόντων.

Ακολουθεί τις τάσεις της αγοράς και έτσι παρέχει την δυνατότητα σε όλους τους πελάτες, να έχουν ολοκληρωμένη εικόνα τόσο του ηλεκτρολογικού υλικού όσο και των συστημάτων φωτισμού με τα οποία εξοπλίζονται σύγχρονες κατασκευές όπως κατοικίες και επαγγελματικοί χώροι.

Οι στόχοι μας

  • Η μείωση του κόστους των διακινούμενων προϊόντων.
  • Η συνεχής ενημέρωση και προσθήκη νέων ομάδων προϊόντων με στόχο την πλήρη κάλυψη των αναγκών των πελατών.
  • Η βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών της (τεχνογνωσία, καλύτεροι χρόνοι παράδοσης, κ.τ.λ.).
  • Η σύλληψη ευκαιριών σε συνεργασία με προμηθευτές (spot business, αποκλειστικότητες, διαφοροποίηση σε σχέση με τον κλάδο).
  • Η ενδυνάμωση μέσω της εισαγωγικής και εξαγωγικής δραστηριότητας.